bramus

Last van spam?!

Door middel van ons SpamFilter zorgt u voor een spam vrije inbox voor u en uw collega’s! Bekijk snel de mogelijkheden of vraag een Test Periode aan.

Aanvraag Test Periode Inkomend SpamFilter

2 + 9 =

Via bijgevoegd contact formulier kunt u een 21 dagen Trial versie aanvragen van het Inkomende SpamFilter. U kunt uw volledige domeinnaam toevoegen aan het filter (max 1 domein). U krijgt vervolgens toegang tot uw domein vanaf het SpamCluster om zo inzage te krijgen in de functies. Na de test periode krijgt u de mogelijkheid om deze dienst af te nemen en zo ongestoord gebruik te kunnen maken van een Spam vrije Inbox! Indien u geen gebruik meer wenst te maken dan wordt uw domein na 30 dagen verwijderd. Hoe werkt het precies?
  • U (of uw IT partner) dient een DNS wijziging door te voeren
  • Wij voeren uw domeinnaam op in ons SpamCluster
  • E-mail wordt nu via het SpamCluster naar uw e-mail server gestuurd
  Indien wij misbruik detecteren binnen ons systeem zal uw account per direct worden afgesloten. Wij kunnen dan ook geen garantie geven dat uw e-mail wordt afgeleverd. Na deze 21 dagen wordt uw domeinnaam automatisch verwijderd en worden er geen kosten in rekening gebracht.
Hoe stel ik het Inkomend Filter in?
Om gebruik te maken van de test periode dient u enkele DNS wijzigingen door te voeren. Zodra uw aanvraag is goed gekeurd krijgt u een overzicht van DNS instellingen welke u dient in te voeren. Dit betreffen MX records welke ervoor zorgen dat de e-mail naar het Cluster gestuurd wordt. Het cluster zal deze dan doorsturen naar uw eigen (of gehoste) mailserver.
Wat gebeurt er na de test periode?
Voor het aflopen van de periode nemen wij contact met u op om te kijken of u gebruikt wilt blijven maken van het SpamFilter. Indien u gebruik wilt blijven maken hoeft u verder  geen actie te ondernemen. Indien u geen gebruik meer wilt maken dan zal uw domein aan het einde van de periode automatisch verwijderd worden. U dient dan zelf nog uw MX records te herstellen zodat de e-mail rechtstreeks bij uw mailserver wordt afgeleverd.
Ik wil gebruik blijven maken van het Inkomend Filter
Na een periode van twee weken zullen wij contact opnemen om uw ervaringen op te vragen. U kunt dan ook direct een abonnement op deze dienst afsluiten, uw hoeft verder geen aanpassingen te doen aan de setup, alles blijft uiteraard functioneren zoals u gewend bent tijdens de test periode.
Ik wil geen gebruik meer maken van de dienst
Indien u na de test periode geen gebruik wilt maken dan wordt uw account automatisch verwijderd van het Cluster. U dient er zelf voor te zorgen dat de MX records weer hersteld worden.
Hoeveel e-mail accounts kan ik beveiligen?
Het Cluster heeft geen limiet wat betreft e-mail accounts. De setup is zo ontworpen dat uw volledige domeinnaam (bijv. @bramus.nl) beveiligd wordt. Alle accounts die dus onder het domein vallen zullen beveiligd worden. Doordat er  een MX record wijziging plaatsvind wordt alle email doorgestuurd naar het cluster en hier gefiltered. Vervolgens zal het Cluster de e-mail (op basis van reputatie) doorzetten naar de betreffende mailbox van de gebruiker. Ongewenste e-mail wordt in quarantaine geplaatst en kan door de gebruiker  zelf vrij gegeven worden.
Hoe weet ik of er e-mail geblokkeerd zijn?
Het cluster kan zo ingericht worden dat deze bijvoorbeeld dagelijks, wekelijks of maandelijks een rapportage stuurt van de e-mails welke geblokkeerd zijn. U kunt deze daarna zelf vrijgeven. Tevens kunt u live de quarantaine map bekijken via de beveiligde WebInterface en vanuit hier ook direct e-mails vrijgeven. U hoeft dus niet te wachten op het rapportage bericht.
Is er downtime bij het in/uitschakelen van deze trial?
Nee, er is geen downtime. Doordat er wel caching bestaat op de MX records kan het enige vertraging opleveren voordat e-mail daadwerkelijk langs het cluster gestuurd wordt (doorgaans 24 uur). Indien u de trial periode wenst te beëindigen dan dient u zelf uw MX records te herstellen, het domein zal daarna nog 48 uur behouden blijven zodat alle email nog wordt afgeleverd. Er gaat dus geen e-mail verloren. Wel dient u zelf te controleren of er geen gewenste e-mail nog in de quarantaine staat, deze gaat verloren als uw abonnement stop gezet wordt en het domein verwijderd wordt van het Cluster.